ONSDAG

vilken härlig onsdag det varit! Dagen började väldigt skönt! Jag började dagen lite tidigare på salongen där jag förberedde inför morgonens kund! Lollo skulle komma och göra fransar innan hon åker till Spanien ikväll.
myslistan på och sedan körde vi ingång vid 8 tiden. Lollo stensomna med en gång! ;)
 
vid 5 tiden var det dags att bege sig till Vänersborg för att springa vårruset! Riktigt kul! Fint väder och en mysig picknick på gräset!
 
dock har jag känt mig väldigt konstig sen igår!
Något jag inte känner igen. Hjärtat hoppar och slår lite som det vill och magen hänger inte med. Kan vara magkatarr av något slag, väldigt obehagligt i alla fall...
hoppas ni alla haft en fin onsdag ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback