OH HAPPY DAY

vilken hrölig dag det varit idag. Den har bara flytit på hela dagen!
Morgonen började med att fylla på fransar på Sari, blev superfint! Härlig tjej det där!
Sen kom pappa vid 12 tiden och ville bli klippt. Idag ville Linda och Anna att jag skulle klara mig helt på egen hand, därför höll dom sig lite i bakgrunden så jag fick fria händer. Det kändes ganska lätt när det var pappa jag klippte. Och jag måste säga att det var fantastiskt kul att bara köra på och göra det helt på egen hand. Han blev nöjd, jag blev nöjd och Anna o Linda blev nöjda. Finns ingen bättre känsla!
Sedan var det dags för nästa franskund. Mycket fransar nu ;)
Superfint där med och ja, det känns bara bättre och bättre med fransarna :)
Va skönt det är å bara skriva hur jädrans bra det gått idag! ;D
Efter stängning stannade jag och Malin kvar, även Carro kom förbi! Vi gjorde oss lite fina i håret och bara gotta oss, vilket var väldigt skönt efter en lång dag på jobbet.
Nu ligger jag här ute i Lekvall och myser med Mauu och Vajjen (Mios val av namnen på katterna, haha)
Helt slut, men imorgon är det nya tag.
Några franskunder och imorgon eftermiddag kommer fahlberg och ska bli snygg i håret!
Hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag, det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback