HELGEN

 
Vilken fantastisk helg! Spontan och ganska ovanlig faktiskt! 😊
I fredags var det jobb pĂ„ stĂ€det som vanligt och sedan Ă„kte jag direkt ut till Ljungskile dĂ€r det blev grillning med mor, far, moster och Stefan ❀
Och till sist blev det let's dance och en yatzy runda pÄ det!;)
Vakna upp lördag morgon och Ät mysfrukost med mor och far i den nyrenoverade stugan (jÀttefin) och sedan kom Johanna, Mio och Jossan!
Hela familjen var samlad och det Ă€r lila mysigt varje gĂ„ng! ❀ Vi tog en kaffe och sedan var det dags för Mio att sova sĂ„ det blev en lĂ„ngpromenix för mig med han i vagnen!
PÄ kvÀllen blev jag ner bjuden till familjen Walter dÀr Àven Addi, Iris, Mikael och Meddi var med! Det bjöds pÄ grillat och öl, riktigt trevligt!
Tack Walter!
NĂ€r vi var mĂ€tta och belĂ„tna fick oliver idĂ©n om att spela beer Pong! Vi Ă„kte och köpte plastmuggar och sen var det igĂ„ng. Killarna mot tjejerna! 2-0 till oss! 👌
KvĂ€llen slutade med en öl pĂ„ bishop med Mikael, Addi och Addis pĂ„ kompisar! 😊
 
I söndags var det upp hyfsat tidigt för att kolla pÄ Jossan nÀr hon tÀvla med hÀsten. Jag kan sÀga att det var vÀÀÀÀÀldigt lÀngesen jag va pÄ nÄgot sÄnt hÀr, men det var kul att titta pÄ hur duktig hon var. 4a blev hon!:)
Nu mÄste jag dock gÄ pÄ en till eftersom min andra kÀra syster tÀvlar med hÀsten, haha men det kan vara ett tag kvar eftersom hon nyss sÄlt sin hÀst!
Efter det Äkte jag ner till Evelina M! LÀngesen vi sÄgs sÄ vi hade mycket att prata om! Mycket skratt, spela nya spelet heads up och bara hÀngde!
Vid 4 tiden gick vi till EkarÄsen för att kolla pÄ nÀr damlaget spela! Rediga tjejer det dÀr!
Sen var det hem till Ă€lskade mamma Ă„ Pappa dĂ€r det blev en bit mat och en film! Bra avslut pĂ„ helgen! 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback