VECKAN

Herregud va fort veckan har gått, det är redan onsdag kväll! Och ja, vad har jag hunnit med? Ganska mycket faktiskt. I måndags var jag som sagt i Gbg på färgkurs. I tisdags började jag morgonen med att åka till vårdcentralen i Trollhättan, men fick ingen tid och därför struntade jag i det istället. Jag åkte till salongen och var väldigt trött faktiskt vilket är riktigt tråkigt att jag är...
Vi färgade i alla fall Malins hårbotten och så hjälpte jag Anna och Linda en del.
Idag var jag på kurs med Skatteverket...inte det roligaste jag varit på, men nyttigt. Nu är jag hemma och tagit en varm dusch, morgonrocken på och tända ljus, mysigt! Jag ääälskar mitt nya hem! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback