UNDERBARA HELG

 
God morgon!
Det är måndag och jag sitter nyduschad med en skål yoghurt och kiwi i handen och tänker på vilken fantastisk helg jag haft!
I fredags var jag som vanligt på städet och jag fick jobba i mina gamla hemtrakter (Göta) med underbara Annika. Alltid lika kul att få jobba med henne :) Fint väder var det också så det blev tom en frukost i solen!
Efter jobbet åkte jag ut till lekvall för att för första gången passa Mio själv. Jonas jobbade och Johanna skulle rida. Vi tog på oss rejält med kläder och gick ut och lekte med Maauu och Vajjen (katterna som Mio själv döpt) Och när vi varit ute gick vi in och käka lite! Självklart fick jag muta han med kaka för att han skulle äta upp, När man är med moster Julia får man göra så...;)
Sen kom Jonas och Johanna hem och jag bestämde mig för att sova över. Vi tog oss en öl, laga mat och hann även med att elda skräp, riktigt mysigt!
 
Lördag
Vaknade av att Mio satt på mig och ville kolla på Doddos (Alfons Åberg)
Ibland kan det vara ganska lätt att passa han. Det är bara att ta fram youtube så ligger han och pillar själv sen, toppen!
Sen efter frukost åkte jag hem för att städa i lägenheten innan mamma och pappa kommer hem från spanien. Sen var det in i duschen och efter det skynda sig ner till lekvall igen för att göra i ordning Johannas hår inför Lelles 25 års fest! Innan vi åkte till lelle blev det lite förfest hos Dove i Göta, riktigt kul :)
Jag var faktiskt nykter denna kväll och det var lika kul för det och underbart att inte vakna upp bakfull och full med ångest.
25 års festen var riktigt roligt. God mat, massa lekar, dans och underbara människor! Jag tycker så mycket om er <3
 
Söndag
Det blev inte mycket sömn denna helg, men det kan jag behöva känner jag. Halv 4 var jag hemma och kl 7 ringde klockan. Upp snabbt och göra sig i ordning för att sedan åka ner till Göteborg, det var dags för fransförlängingskurs.
Mellan 9-19 var utbildningen, teori på förmiddagen och sen öva på docka och modell på eftermiddagen. Fantastiskt roligt, men JÄÄÄVLAR va pilligt!!! (evelina w, hur orkar du?hihihi)
Jessica var min modell igår. Vi hade tre timmar på oss och jag hann inte ens färdigt, haha!
Men hon som höll i kursen sa att första gången är förjävligt, men sen tar det inte lång tid innan man kommer in i det.
Jag är jätteglad att jag gått denna utbildningen och nu gäller det bara att öva öva öva. Jag har nu 8 veckor på mig att göra 10 kunder och två påfyllningar, så det är bara att köra igång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback