TISDAG

I tisdags på jobbet/skolan fick jag öva lite på min docka att rulla läggning. Alltså nästan som permanent fast med större spolar och inte att det sitter kvar lika länge utan det försvinner när du tvättar håret kan man säga.
Men oj så pilligt det var! Visst, nu hade den dockan jag öva på väldigt många olika längder på håret så det var massa hår som inte ville "rulla" med osv osv. GÖR OM, GÖR RÄTT!
Jag rulla i alla fall hela håret och sen fick håret torka. Efter det tog jag ur dom och kollade igenom varje lock hur bra dom låg osv. När jag kollat igenom allt kammade jag ur alla lockar och sedan skulle jag tuppera hela håret.
Jag fick sen i uppgift att göra en "babsan" frisyr av allt ruffs jag kammat och tupperat, det va skoj!
Tyvärr blev håret så fult så jag kan inte med att lägga upp någon bild, haha! Bättre lycka nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback