ONSDAG

Igår kom Johanna, min syster till salongen för att klippa sig och det var jag som fick äran att klippa.
Det är så kul att klippa, men herregud va mycket det är man skall tänka på. Jag är lite som en kille, kan inte göra/tänka flera saker samtidigt så det kör ihop sig ibland meeeen, GÖR OM, GÖR RÄTT!
Jag tror att jag snart skall komma in i det. Jag har än så länge fått öva på en "frisyr" att klippa, men på olika hår och det märks! Men jag tror allt att hon blev nöjd.
Efter skolan/jobbet mötte jag upp mamma i sjuntorp för att hälsa på morfar som nu bor på hem. Anna-Lisa var också där. Han hade verkligen ett jättefint rum så jag tror inte det är några problem för han att bo där.
lille morfar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback