MIN UTBILDNING HITTILLS

Ja, hur det känns hittills?
Det känns underbart!
Visst, det har inte gått så lång tid, men jag känner ändå att jag lärt mig mycket på den här tiden.
Jag har ett Hmm om klippandet (jag kan klippa en *frisyr* än så länge)
Färgerna hänger jag med mer och mer på, varför dom blandar just dom färgerna och när man ska ta just den färgen osv osv
Tvätta hår kan jag verkligen nu, men även det var en utmaning i början ;)
 
Jag känner att jag varit lite seg det senaste, men nu har jag energi igen och är taggad till tusen på detta! Så mycket som jag vill lära mig! Och jag älskar att ha något att brinna för! Det gäller att bara öva öva öva!
Kanske klippa lite oftare och så ska jag öva mer på lägga permanent. Jag gjorde en här nu för en stund sen och den såg rent ut sagt förjävlig ut, jag skäms! Så nu har jag bestämt mig för att bli grym på permanent! Grym på allt som har med hår att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback