HELGEN

Haft en skön helg hittills och än är den inte över! 💃
Torsdag blev det lång dag på salongen, sen kom Jennie förbi och vi åkte hem till mig för att snabbt göra mig i ordning!
Det fick bli Buddys! Vi åt och drack gott! Sen drog Jennie hem och jag mötte upp grabbarna och drog till Butlers en sväng! Det blev ändå en ganska lugn kväll! :) fredag blev det påskmiddag med härligt folk och sedan blev det grillning ute hos Johanna och Jonas med massa folk! Puss på er! ❤ Sen åkte jag hem och stensomna halv 9, haha!
I lördags vakna jag pigg och gla' och tog mig en sväng till min kära kusin och hennes familj! Jag gjorde barnen fina inför deras påskmiddag och myste med tvillingarna!
Sen var det hem och göra sig redo för kvällen! Det blev lite hemmafest hos David! Kul!:)
Söndag, vakna upp mellan två goa brudar och har även blivit bjuden på lyxfrulle! Får se vad söndag har att erbjuda! Hoppas ni haft en fin helg!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback