HELG

Ja, då var helgen över och den var lika mysig som vanligt!
Fredag som jag tidigare nämnt var underbar! Lördag kan jag erkänna att jag var ganska trött, men det var skönt att bara slappa. Jag kom på att det var första gången på riktigt riktigt länge som jag var helt själv (hatar att vara själv konstigt nog) och fasen va gött det var!
Vid 4 tiden åkte jag till Överby för att bli sminkad på make up store och sedan fick jag även köpa smink för 500 kr!
Efter det körde jag mamma och pappa till hjärtum och sedan var det hem och göra sig redo för nästa kalas! Tony fyllde 25 år! Innan kom Lollo till mig för att bli fixad i håret (blev lite fina lockar) och sen gick vi bort till Tony för lite kalas! Trevlig kväll, men väldigt trött så jag avstod från att gå med ut på krogen.

Idag har det varit riktigt mysigt! Underbart väder så passade på att åka ner till Johanna, Jonas och mio! ☀
Vi åkte fyrhjuling, lekte i skogen och drack kaffe! Underbar dag helt enkelt!
Imorgon är det dags för en vecka på salongen igen, saknar mina kollegor trots att det bara gått ett par dagar sedan vi sågs sist! Hoppas ni alla haft en underbar helg! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback