HELG

Då var denna helgen gjord! Tänker göra det kortfattat denna gången!😊

Fredag: jobbade på städet och sen direkt när jag slutat åkte jag ner till salongen för att göra fransar på Evelina!👌 Sen var det snabbt upp igen för att käka middag på Buddys med mamma, pappa, Linn, Thorsten och Ewa! Efter vi käkat drog jag och Linn hem till deras nya lägenhet (jääättefiiiin) där det bjöds på lite alkohol och sedan drog vi in till stan igen, där vi träffa massa härligt folk! Härlig fredag! ❤

Lördag: upp tidigt för att sedan åka ner till salongen och färga Johannas hår, det blev riktigt bra! Hon ville få bort lite "gula toner" och bli lite askigare! När vi var färdiga var det dags för Jossan att få fransar och vi hann även med en go fin inpackning så hennes hår blev lent å gött!
Sen var det dags att dra vidare till Evelina där det bjöds på bubbel å lite annat gott! Solen sken, fina vänner och massa skratt ❤ underbart avslut på lördagen!

Söndag: åkte jag, mamma och pappa och grejade i min lägenhet! Vi hämtade alla mina kläder, porslin osv osv! Så nu är jag nästan helt utflyttad därifrån. Efter det åkte vi hem och tog en kaffe i solen innan det var dags för mat. Sen körde pappa ner mig till Edet där jag mötte upp Evelina och Malin. Kikade film och myste!
Dock kunde jag inte sova igen...dom här jävla sömngrejerna! Om och om igen...
Ja, jag har verkligen sömnproblem...

Men idag är det ny dag, nya tag! En vecka där jag har ganska mycket inbokat, både klipp och fransar! Riktigt kul! Nu börjar min morgon med att göra fransar på härliga Annelie! Vi får se hur detta blir! Kram på er! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback