cha cha bloggen

Oj, va seg jag varit här den senaste tiden, sorry! Kan tänka mig att ALLA mina läsare har suttit här dag ut och dag in och bara väntat på mig...ellleeeer?

Jaja, så blir det ibland. Jag har helt enkelt inget speciellt att skriva om dom senaste dagarna!
I måndags var det ganska lugnt på salongen :)
Jag var mest med och kikade på när mina kära kollegor klippte :)
Många frågar mig om jag tycker det är tråkigt att bara stå och titta på, men så är det verkligen inte! Alla har olika hår och olika frisyrer och det är spännande att se på hur dom går till väga. Och sen får man den där pirriga känslan i magen att, så där kan jag stå en vacker dag utan några som helst problem!

Efter jobbet/skolan åkte jag hem till min kära familj där det var lite kalas för min far som fyllde hela 56 vackra vårar. I present köpte jag en bärslåda med sex olika sorters öl i. Love u pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback