HETSIG DAG

Idag har det varit mycket på jobbet! Så var väldigt trött när jag la mig igår, men känner mig väldigt utvilad idag!:)
Dagen började vid 8 då jag hade franskund, efter det påfyllning av fransar, en franskund till!
Sen hann jag med en lunch på Broströms café med Malin och hennes syster! När jag var tillbaka satt Jennie där och skulle berätta om midsommar (Ellen har fixat stuga, underbart) vilket ledde till att jag tvätta hennes hår och la inpackning i det!
Nästa kund Hannah! Fick äntligen träffa henne!😊 Klippte hennes lugg! Fan, det är svårt att få till den där rakluggen!!
Till sist kom Jonas som skulle vara min modell för herrklippning! Också svårt, men det märks att det börjar hända något nu :) förstår mer och det blir bättre för varje gång!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback