BRA DAG

En dag som denna har jag saknat på jobbet.
Lite tid med mina kollegor!
Fick mig en pratstund medan jag gjorde fransar på Anna!
Längesen nu man bara kunde prata och "umgås" lite. Vi alla har haft så mycket på varsitt håll och därför inte haft tid för varandra. Jag har haft så sjukt mycket fransar att göra och dom andra har haft mycket nu innan student, skolavslutningar osv osv! Alla vill bli sommarfina märker man 😊
Efter jobbet stannade jag kvar för att vara med och kika när Linda skulle klippa en kund som hade bestämt sig för att klippa av sig håret till en liten fräckare frisyr!
Och det var så kul att få vara med igen och bara kolla och lyssna. Som sagt, det var längesen vi hann med något sånt. Ingen utav oss trodde att det skulle bli så mycket med fransarna och det har tagit mycket tid från min utbildning, men det finns gott om tid till det också, så det är ingen fara!😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback