BOKNING

Hej alla mina goa fina läsare, nära och kära!
Nu är det så här att det varit väldigt mycket den senaste tiden med både fransar och hår, vilket är hur kul som helst!
Men nu är det så här att i fortsättningen ni som ser detta så vill ni boka tid eller fråga någonting så får ni jätte gärna ringa till salongen!
Det blir mycket lättare för alla, då jag har schemat framför mig och mina lärare är i närheten. Jag kan inte göra allt än, därför måste jag alltid kolla läget och även att tiden finns till. Fransar klarar jag mig själv på, men själva klippningen och färg osv osv, är lite annat. Jag måste mina lärare här!
 
Men som sagt, jätte kul att så många hör av sig!
UNDERBARA NI!
 
Telefon: 0520-661510

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback