HEJ HEJ! 👋

Oj oj oj, dÄlig uppdatering = haft fullt upp...

Nyvaken och skall strax Ă„ka till jobbet!
Att man kan vara sÄ trött...?
Visst, om man jobbat som vanligt dĂ€r man bara kör pĂ„ och alltid vet vad man skall göra sĂ„ blir man inte trött pĂ„ samma sĂ€tt, men nu Ă€r allting nytt varje dag. Och jag har fĂ„tt den hĂ€r chansen, dĂ„ vill man göra sitt bĂ€sta varje liten sekund. Gör jag rĂ€tt? Är det tillrĂ€ckligt? Blir det bra sĂ„ hĂ€r? Jag hade kunnat göra bĂ€ttre! Eller jag hade ju faktiskt kunnat göra sĂ„ hĂ€r istĂ€llet, varför gjorde jag inte det?!
Typ...
ÄLSKAR att vara pĂ„ HĂ„rstunden, men bĂ„de kropp och hjĂ€rna Ă€r helt slut nu.
PĂ„ onsdag skall jag pĂ„ nĂ„n slags massage och nĂ€sta mĂ„ndag och tisdag Ă€r jag ledig! 😊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback