PINK

WOW, va rosa och fin min blogg blivit!
TACK evelina w, jättenöjd!
 
Jag är nu inne på vecka 3 och det blir bara roligare och roligare!
Jag känner verkligen att jag trivs på salongen och alla är jätte trevliga och goa, både mina kollegor och våra kunder.
Än så länge är jag mest med och kikar, svarar i telefon, gör ärenden och hjälper till med att tex tvätta hår, blanda färger osv osv. Det känns jätte bra alltihop. Jag märker att jag sakta men säkert hänger med mer och mer på när dom förklarar för mig hur allt går till och jag måste säga att det är mycket som ligger bakom allt arbete, men det är bara roligt. Det är så kul att ÄNTLIGEN få lära sig det man verkligen vill, det var inte som i högstadiet/gymnasiet.
Jag tar in all information jag får, lyssnar och är med och kikar så mycket jag bara kan.
Tänk när jag kan ha mina egna kunder och bara kan köra på?! :D
 
Jag har hela tiden känt att 2013 kommer bli ett riktigt bra år och hittills har det varit super!
När jag tänker tillbaka på 2012 får jag bara ont i magen. Ska jag vara helt ärlig så va det ett skitår
(förutom stockholmsresan) Näää, inget bra år alls...Jag kan göra en lång historia kort och enkelt säga att jag var ett ras...
MEN NU!!! Jag känner mig så taggad inför detta året!!! Mycket tack vare att jag håller på att göra min dröm till verklighet (FRISÖRYRKET) och att jag också gör mig av med all skit (vikt) som jag har med mig sen förra året.
Jag tränar NÄSTAN varje morgon innan skolan/jobbet tillsammans med pappa och ja, bara kör på!! Det är skiiiiitkul!!!
Som sagt, jag tror att detta året kommer bli ett bra år. Ett år då jag tar igen och gör allt jag inte gjorde förra året.
TAGGAD TILL TUSEN!
happy girl

Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja dej Julia du kommer att bli en super bra frisör ! O kämpa på med träningen det fixar du ! Kram

Svar: <3<3<3
Julia Sköld Andersson

2013-01-24 @ 07:08:53
Postat av: Garry

Du e bäst!!!

Svar: TACK GÄRI
Julia Sköld Andersson

2013-01-26 @ 14:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback