Home

Då var man påväg hem från Branäs och jag måste säga att det varit en händelserik resa. Haha, jag vet inte om man skall skratta eller gråta...
Magsjuka, lunginflammation, slagsmål, förkylda och varje morgon hörde man att nån hade fått magsjuka, men det visade sig bara att det var bakissjukan!;)
Vid 12 slaget drog mamma upp mig ur soffan och tog ut mig på balkongen, vi skålade med varsitt glas vatten och kollade på fyrverkerierna. Trots att jag va halvt död så var det riktigt mysigt att stå där, bara mamma och jag.

Men det bästa på hela resan måste varit när Jonas erkände dagen efter att han gått in och lagt sig i fel lägenhet och helt fel säng! Ojojoj, vilken resa haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha!! Glöm inte att gerry va me Åxå ;)))

2013-01-04 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback