Galen dag!

Igår va det verkligen en spännande dag på Hårstunden.
Som vanligt var jag med och kikade, hjälpte till och vi gick igenom en del saker.
Jag hann också med att blöta ner Annas kund när jag skulle tvätta hans hår (Handduken som låg vid nacken satt lite för högt upp och därför sög den åt sig allt vatten när jag sköljde ur hans hår...)
Senare under dagen kom Conny (Lindas bror) in till salongen och sa att jag kunde klippa hans hår.
Jag höll på att svimma...Jag ville verkligen inte först, jag vågade självklart inte (typiskt mig)
Men till slut fick dom mig att göra det.
Malin stod med mig i början. Grejen är att jag ALDRIG ens använt en rakapparat och knappt en sax heller.
Det första jag gjorde var att sätta på han kappan ut och in på...haha.
Sen var det dags att raka hans hår. Jag såg verkligen mig själv i spegeln svimmfärdig och helt röflammig...
Men det var bara att köra igång och jag måste erkänna att det var väldigt kul, men SVÅRT!
Jag höll på där ett tag, klippa och raka lite och det sista klippte Malin till det lite.
Som sagt, SPÄNNANDE dag!
 
Nu ligger jag här sjuk...feber...
När jag tänker på hur kul jag hade det igår, får jag också ont i magen. Osäkerheten tar över mig och jag måste verkligen bli bättre på att lita på mig själv, annars kommer det aldrig att funka...:(
 
Men klart jag ska KLARA DET!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback