Första dagen på Hårstunden!

Idag var min allra första dag på Hårstunden och jag måste säga att det har varit den bästa dagen på länge!
Ny miljö, nya arbetstider, nya arbetskollegor...ja, allt är nytt för mig och det känns underbart! Bara det att faktiskt ha på sig vanliga kläder och inte dom där jädrans snickarbyxorna som jag annars går runt i varje dag på städet!

Dagen började i alla fall väldigt bra. Jag kom till salongen vid 9 och Linda hade redan startat igång med dagens första kund. Jag va mest med och kikade och lärde mig lite smått om färger osv. Sedan vid 10 kom Anna och det har varit en väldigt lugn dag idag, så vi hann med att göra allt sånt man aldrig annars brukar hinna med.
På eftermiddagen fick jag testa på att lägga i lite färg i Annas hår och sedan öva på att tvätta hår! Fasen va skoj det var, så kul att få känna på det lite.
Imorgon är det en ny dag med massa nytt och jag kan inget annat än älska det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback