TISDAG (redan onsdag imorgon?)

Herregud va tiden går fort. Dagen började bra, sov hos mamma och pappa (eller kanske ska börja kalla det hemma nu) och gick upp vid en halv 8 och gjorde mig en kopp kaffe. Mycket kaffe nu för tiden!
En varm go dusch på det och lite smink i fejjan så var jag redo för dagen!
Idag var det Anna och Linda på salongen, Malin ligger hemma och har världens magkatarr :(
Bilden som vi la upp på Facebook igår blev väldigt populär och det har redan ringt 2 personer idag och vill göra en ombre :):)
Min dag på salongen började med att jag fick klippa lindas hår, riktigt roligt! :-D och sen åkte vi tre upp till Trollhättan för lite ärenden och lunch, mysigt!

Nu sitter jag här helt färdig efter att ha suttit hela kvällen och klippt ut lite bilder på massa frisyrer, färger och uppsättningar som jag satt in i en pärm. Så nu har ni kunder lite mer att titta på medan ni väntar ;)

Sen har jag självklart hunnit med att kolla på älskade Filip och Fredrik ❤
Det är nog bara dom två som kan göra ett riktigt bra program i en "hiss"

God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback