ONSDAG

Idag var det en lugn dag på hårstunden.
Det var bara jag och Linda, vilket var mysigt!
Jag klippte klart min docka (helform och ökade längder) och fick även öva på att göra folieslingor, skoj!
Efter jag klippt klart och allt det där så testade jag att rita en modell på hur jag klippte. Det är något man gör innan man klipper så man tänkt ut innan hur det skall se ut. Detta är något man håller på med i början bara, sen kan man det utantill. Linda berättade att om någon har med sig en kändisbild och vill se ut som på bilden, kan hon oftast se (om det inte är för krånglig frisyr/i ordning gjort) på längderna hur hon skall klippa.
Det kan jag ju inte förstå nu, men jag antar att det är något jag kommer lära mig!
Det har varit en bra dag helt enkelt, men nu är jag helt slut och skall kolla på Mia på Grötö ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback