Mys onsdag

Idag var det bara jag och Linda på salongen och det va ganska lugnt faktiskt!
Började dagen med att små kolla lite på olika sidor för vi ska kunna göra en hemsida till hårstunden. Efter det hade Linda lite kunder och jag passade på att gå till Boström för att köpa lunch. Vi lyxade till det lite med grillad kyckling och grönsaker, sen gick jag tillbaka och duka upp lite mysigt medans Linda klippte det sista på sin kund.
Efter vi käkat tog vi fram min docka och jag fick för första gången öva på att klippa. Jag började att öva på helform och fasen va skoj det var!!! ;D
Känner mig riktigt taggad inför detta!!!

Efter skolan/jobbet åkte jag ut en sväng till min underbara skitonge Mio.
Han skulle visa katterna 100 gånger...
Den ena kallar han maooow och den andra kallar han vajjen/vargen (den är svart som vargen i Bamse)
Han är för go!

Jah, nu är det nån jävla fotbolls match här på tvn med, jag ser att Zlatan är med iaf så jag får väl kika lite. Ha en trevlig kväll, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback