HELG

Haft en riktigt mysig helg måste jag säga.
I fredags efter jobbet kom min kära vän Jessica upp och hälsade på. Vi köpte med oss mat och åkte till jossan och mio. Där busade vi lite med han och senare på kvällen kom pappa hem från Las Vegas. Han hade med sig varsin parfym och ett par sjukt snygga converse skor till oss, tack pappa!! ❤
Till slut beslutade vi oss för att dra en sväng till Buddys! Det var jag, Jessica och typ 10 pers till, men vi hade kul ändå!
Lördagen startade lite halvsegt! Vi käkade lite och sedan var det dags för kalas hos moster, men innan det skulle jag fixa iordning systers hår! Det blev lite goa lockar bara ;)
Hos moster bjöd hon på riktigt god mat och familjen var samlad, love u ❤
Det var barn till höger och vänster, men till slut somna alla och det blev lite mer vuxen kalas, hehe!
I söndags gjorde jag absolut ingenting vilket gör att jag är väldigt trött idag!!
Men idag är det måndag, ny vecka, nya tag!
Dags att köra igång med träningen igen efter min förkylning!
Hoppas ni haft en fin helg! Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback