SÖNDAG

God morgon!
Klockan är nu 16.10 och jag har helt ärligt inte gått upp än! Solen skiner, alla lägger upp fina soliga bilder på instagram och här ligger jag och sover! Men jag tror att det är precis vad jag behövde idag! Inte göra ett skit! ;)
Det har varit mycket nu det sista och det är hur kul som helst, men jag kan erkänna att det är skönt med en paus! Dock känner jag mig inte alls utvilad, jag blir bara tröttare känner jag (precis så här har jag gjort i två år typ och det avskyr jag att känna) men det är snart dags för en promenad! Skönt! Hade gärna velat ta en kaffe på strandis också! Får se vilka jag kan få mig mig!;)

Igår var vi hemma hos Bella å hade det riktigt trevligt! Vi drack vin och prata om allt vi missat! Senare under kvällen drog vi till Kim där grabbarna var! Jag försökte övertala honom att flytta så jag kan ta den grymt fina lägenheten, men han lät inte så sugen på det! ;)
När alla skulle dra ut, drog jag och Karolina till subway å köpte en macka! Bra avslut på kvällen, haha!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback