MONDAY MORNING

God morgon mina kära vänner, hoppas ni haft en lika mysig helg som jag!
Min helg bestod av fredagsgrillning med mor, far och jossan. Och i lördags åkte jag på roadtrip med Karolina.
Det blev en sväng till uddeWalla! Kulglass, sol och massa prat. Sen hann vi med en sväng till stugan för att kolla hur fin den blivit efter vi renoverat den.
Eftermiddagen spenderades på våran altan. Podcast, sol och bara hängde, underbart! Efter det åkte vi hem till karolina, delade på en flaska vin och drog sen ut å dansa hele kvällen! Den tjejen gillar jag starkt! <3
 
I söndags träffade jag walle en sväng! Först gjorde hon fransar på moster, sen mötte vi upp Linn och åkte hem till mig för ännu en eftermiddag på altanen. 
 
Idag är det redan måndag och den började väldigt mysigt! Anna, Johanna och Malin är iväg på frisörbåten så jag och Linda är själva idag så vi "festa till" det med med en mysfrukost! Gröt och ägg!
Senare idag kommer mamma och ska bli snygg! Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback