MEMORIES

Ligger just nu "hemma" eller vad man nu skall kalla det och ja det känns faktiskt lite som förr...vänner på tvn och har min lille goe fine simba bredvid mig. Dock bara ett öga kvar (sippy...🙊) och han luktar fortfarande Göta...åh fina fina Göta 😔 alltid samma dröm, göta...Chippen...Göta...Chippen...
Fan, visst han var en hund! Men det är så fruktansvärt jobbigt att vara utan honom... Allt har gått så fort! Hänger inte med... Men det är bara att gilla läget och köra på och gå vidare!
Jag känner mig sugen på att göra saker igen och den känslan älskar jag!
Men som sagt, Göta och Chippen hade inte suttit fel ikväll ❤ ha en fin kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Julia! Förstår att du saknar Göta och framförallt Chippen! Vi ser fortfarande spår av honom som hårtussar i hundgården och en och annan söndertuggad leksak har kommit fram på olika ställen ute ;-)
Du vet att du gärna får komma och hälsa på oss om du vill!?!
Kram på dig!

2013-04-02 @ 23:17:42
Postat av: Julia

Vad söt du är Charlotte! Det är mest han jag saknar där "hemma" i Göta! :) den där gamla vanan du vet!:)
Men absolut, jag får kika förbi någon dag! :-D
Jag har ett nytt hem nu och det känns bra! :-D

2013-04-07 @ 07:57:27
Postat av: Julia

Ååååh va mysigt! Han va bra på att gräva haha! Du skall se i buskarna bredvid där man kan hänga tvätten på sommaren! Herregud, där hade han hela sitt liv haha! 😃

2013-04-07 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback