🎓👊

Riktigt hÀrlig dag idag mÄste jag sÀga!
HÀrligt vÀder, underbara kollegor och underbara vÀnner!
Dagen började med att jag försov mig och dÀr med missade jag dagens promenad (nya tag i morgon!)
Gjorde mig som vanligt i ordning för att sedan dra ner till salongen och det var Linda och Malin som jobbade idag. Vi hann med en kopp kaffe innan det var dags för jobb och sedan hade vi lite genomgÄng osv osv!
Senare under dagen kom min underbara nisuala pĂ„ besök! Vi gjorde en go fin inpackning pĂ„ henne dĂ€r jag skĂ€mde bort henne rejĂ€lt! HĂ„rmassage, te, tidningar, tĂ€nda ljus osv osv! 😏
Sen slutade det med att hon fick en fin "jobbflÀta"
NÀr Jennie Äkt till jobbet kom Linn spontant och hÀlsa pÄ, riktigt kul! Jag klippte hennes hÄr och ja, det var svÄrt...mycket att lÀra sig och tÀnka pÄ! SÄ jag tÀnkte att jag skall vara med och kolla mycket imorgon och frÀscha upp minnet lite av vad jag fÄtt lÀra mig.
Men det Àr bara att kÀmpa pÄ!
Varje dag Àr en utmaning och Àr aldrig densamma lÀngre och det gillar jag!
Bara att fĂ„ vĂ€lja klĂ€der pĂ„ morgonen Ă€r kul! Nya mĂ€nniskor varje dag, lĂ€r mig hur mycket nytt som helst, nya utmaningar osv osv! Älskar det!
PĂ„ lördag skall vi fĂ€rga linns hĂ„r! 😃
Nu skall jag sova, jag somnar snart sittandes! Natti! ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback