Då va det dags!

 
Som jag väntat!
Nu är det ÄNTLIGEN dags att köra igång med mitt studerande, jag ska bli frisör. Och jag måste säga att det är blandade känslor...jag är jätte glad att jag fått den här möjligheten, samtidigt som jag är väldigt nervös...riktigt nervös. Fast när jag tänker efter, det hade inte direkt varit en utmaning om jag inte hade haft lite fjärilar i magen.
 
Jag skall börja studera hos Linda Eriksson på Hårstunden i Lilla Edet, det kommer alltså inte vara på en riktigt skola, utan Linda är nu utbildad frisörlärare och jag har fått möjligheten att börja hos henne på salongen.
Detta är en utbildning som kommer att ta några år och jag är taggad till tusen!!
På Hårstunden jobbar även Anna, Malin och Johanna, riktigt härliga tjejer så jag tror att vi kommer bli ett gött gäng ;)
 
Jag kommer att börja vid årsskiftet och som man säger:
Nytt år, nya möjligheter!
 
NU KÖR VI!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ännnnttttliiiigennn :)
Kram

2012-12-30 @ 02:57:11 / URL: http://blogg.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback