SPÄNNANDE HELG

Annorlunda helg må jag säga.
Hade hänt så mycket på så kort tid att jag knappt hänger med själv.
Umgåtts med syster
Träffat gamla vänner
Bråk skratt tårar
2 rätters
Häng på butlers
Och mycket mycket mer!
Säger ingenting mer för jag har inte bestämt mig om den var bra eller dålig än!
Precis släppt av mamma, pappa och rosa på flygplatsen! 3 veckor själv här hemma nu, tror det kan vara väldigt nyttigt för mig.
Mycket prat om midsommar, men vi kommer ingen vart! Kusten? Grebbestad? Smögen? Middag hemma? Utgång? Tälta? Sova i bilen? Aaa, jag vet inte! Nu blir det mys framför tvn, skall försöka få bort den här söndagsångesten, blä för den...
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback